PERUT BUNCIT? SEGERALAH DAPATKAN BEAUTISLEEP DAN PROTECUR100 DARIPADA ROSS SAFINA HOR - 012 410 2368

KLIK BANNER DI BAWAH UNTUK MENGETAHUI LANGKAH SETERUSNYA

PENGEDAR DIPERLUKAN SEGERA UNTUK PRODUK BEAUTISLEEP, NEIBAC5 DAN PROTECUR100

Monday, July 5, 2010

APAKAH YANG ISTIMEWA TENTANG DOTHEMIKROSS ONLINE GYM YANG SANGAT CANGGIH DAN MEMBERIKAN KEMUDAHAN UNTUK BERSENAM DIRUMAH.


Dothemikross memaparkan beberapa video exercise yang terkandung dalam Dothemikross exercise library. Dothemikross Online Gym mempunyai lebih dari 2ooo database exercise video dan diberi sekali dangan keterangan untuk melakukannya dengan tepat dan betul. Tugas kami adalah untuk memastikan anda diberi program yang tepat dan sesuai dengan diri anda serta impian yang anda inginkan. Jika anda tidak selalu membuka internet, anda juga boleh print program dan gambar untuk memudahkan anda melakukan workout dimana-mana sahaja tanpa menggunakan computer. Kami juga memberi kemudahan seperti melakukan exercise dalam kumpulan, diet plan, workout log, nutrition log, phone log, contest, message centre untuk anda communicate dengan personal trainer, monitor anda melalui webcam, fitness forum dan banyak lagi kelebihan yang akan anda perolehi.

Dothemikross mempunyai satu kumpulan Professional Trainer yang bertauliah dari Malaysia dan USA. Kami dengan penuh keyakinan percaya bahawa kami dapat merealisasikan impian anda untuk mendapatkan bentuk badan yang benar-benar bergetah, mengkagumkan dan mencairkan setiap mata yang memandang.

Dothemikross workout at home memudahkan anda untuk melakukan exercise bersama keluarga tersayang dan sambil menonton tv atau memasak.

BAGAIMANAKAH CARA YANG TERBAIK UNTUK SAYA SIGN UP DAN MENGAMBIL PROGRAM YANG TEPAT DAN SESUAI DENGAN DIRI DAN IMPIAN SAYA?

Yang terbaik untuk anda yang baru atau tidak pasti yang manakah program yang benar-benar berkesan untuk anda ialah dengan membuat Sign up sebagai Silver Member dahulu untuk sebarang nasihat atau pertanyaan tentang program yang manakah paling sesuai untuk anda pilih. Kami akan cuba mengenali dan fahami bentuk tubuh, lifestyle, time dan kawasan persekitaran anda sebelum memastikan program yang sesuai untuk anda sign up nanti.

Jangan tunggu lagi!

Plie Squat
Hamstring Kickback With Chair

Crunch Elevated Knee Extension Combo - Intermediate Level
Plank Roll Hip Rotation With Ball - Advance Level

SIGN UP WORKOUT AT HOME TODAY!

Copyright: RSHor And Dothemikross Team
Source photos : Wellness Engine Dothemikross

0 comments:

Post a Comment

Dance At Home With Ross Safina Hor. Burn Your Ugly Fat And Transform Your Body Now!

Do Not Forget To take Beautisleep And Protecur100 For Fast Results...
Music

Popular Posts - Must Read, Otherwise You Will Regret