PERUT BUNCIT? SEGERALAH DAPATKAN BEAUTISLEEP DAN PROTECUR100 DARIPADA ROSS SAFINA HOR - 012 410 2368

KLIK BANNER DI BAWAH UNTUK MENGETAHUI LANGKAH SETERUSNYA

PENGEDAR DIPERLUKAN SEGERA UNTUK PRODUK BEAUTISLEEP, NEIBAC5 DAN PROTECUR100

Friday, July 9, 2010

8 PERKARA UTAMA YANG MENYEBABKAN KEGAGALAN DALAM MENDAPATKAN BENTUK BADAN YANG MEMUKAUKAN DAN MENJAGA KESIHATAN DENGAN BAIK


Ini adalah 8 alasan yang menyebabkan banyak orang gagal mencapai matlamat mereka.

Tidak suka dan rela dengan perubahan
Contohnya, kurangkan makanan kegemaran dan waktu lapang anda diisi dengan aktiviti yang memenatkan.

Kurang kesabaran diri
Kebanyakan orang inginkan jalan pintas dan ingin mencapai sesuatu dalam jangka masa yang singkat dan tidak masuk akal.

Matlamat tidak realistik
Ramai yang terpengaruh dengan bentuk badan model, muka hadapan majalah dan iklan perlangsingan badan. Adakah ini sesuatu khayalan atau boleh menjadi kenyataan? Sudah tentu BOLEH, cuma is akan mengambil masa.

Tiada 'Big Brother' untuk mengawal anda
Maksud saya disini, tiada pemerhati yang tegas untuk anda teruskan usaha ini. Big Brother diumpamakan seperti Personal Trainer yang akan membimbing, memberi motivasi dan memastikan anda mendisiplinkan diri untuk mencapai matlamat yang dikejar.

Sikap(Attitute)
Kebanyakan orang mengambil kesempatan terhadap diri mereka sendiri dan menipu diri sendiri. Mereka mengambil mudah, terutamanya golongan muda dan pertengahan, apabila ditegur oleh suami/isteri dan orang disekeliling mereka tentang bentuk tubuh atau penampilan yang agak hodoh, barulah mereka panik dan mencari jalan pintas untuk mengatasinya dan ini sama sekali akan membuat keadaan menjadi bertambah teruk dan tidak terkawal.

Kurang Membaca Buku
Kurang pendedahan dan ilmu pengetahuan tentang kesihatan dan sistem badan manusia berfungsi. Keadaan ini memudahkan anda ditipu dan terpengaruh dengan berbagai-bagai produk dipasaran yang menjanjikan sesuatu yang sama sekali tidak logik dan masuk akal.

Kehidupan Mewah
Makanan yang sedap sudah tentunya menjadi kegemaran mereka yang mampu. Cokelat, manisan dan makanan segera menjadi amalan dan waktu lapang diisi dengan sesuatu yang lebih relax dan mudah.

Gaya Hidup
Gaya hidup kita agak membosankan. Bekerja dihadapan komputer, menonton TV dan mengamalkan aktiviti ringan seperti permainan video game, lepak dan berbagai lagi aktiviti yang tidak memanaskan tubuh badan.

Copyright: RSHor And Dothemikross Team
Photo: Google Search

0 comments:

Post a Comment

Dance At Home With Ross Safina Hor. Burn Your Ugly Fat And Transform Your Body Now!

Do Not Forget To take Beautisleep And Protecur100 For Fast Results...
Music

Popular Posts - Must Read, Otherwise You Will Regret