PERUT BUNCIT? SEGERALAH DAPATKAN BEAUTISLEEP DAN PROTECUR100 DARIPADA ROSS SAFINA HOR - 012 410 2368

KLIK BANNER DI BAWAH UNTUK MENGETAHUI LANGKAH SETERUSNYA

PENGEDAR DIPERLUKAN SEGERA UNTUK PRODUK BEAUTISLEEP, NEIBAC5 DAN PROTECUR100

Monday, July 12, 2010

BERKETURUNAN GEMUK DAN MASALAH SLOW METABOLISM BUKANLAH PENGHALANG BAGI SAYA UNTUK KELIHATAN HOT, SEKSI DAN MENAWAN. ANDA BAGAIMANA?


Segalanya mungkin dengan Dothemikross Fitness Program dan langkah yang paling bijak ialah mengambil Personal Coach untuk menyelesaikan masalah kegemukan dan kesihatan. Anda tidak lagi terkontang-kanting keseorangan untuk melakukan aktiviti yang mungkin baru dalam sejarah hidup anda. Sebelum ini anda mungkin tidak pernah menceburi diri anda dalam bidang fitness dan tidak tahu bagaimana hendak memulakannya dengan cara yang betul tanpa bimbingan daripada seseorang yang benar-benar arif dalam bidang fitness ini.

Mungkin ada diantara anda yang pernah ke Gym atau join aerobic, yoga dan lain-lain aktiviti diluar rumah. Tetapi lama-kelamaan ia menjadi satu stress kerana anda terpaksa mengejar masa, tinggal keluarga dirumah, keletihan dipejabat, traffic jam dan yang paling stress adalah tidak memperolehi sebarang kesan yang benar-benar berbaloi dan memuaskan hati anda. Disebabkan kekecewaan ini, anda berasa sangat penat dan terus "give-up" dengan segala aktiviti yang berkaitan dengan fitness dan mula mencari jalan pintas untuk merealisasikan impian anda mendapatkan bentuk badan yang langsing dan menarik. Anda terkandas juga akhirnya...

Click this photo to enlarge

Banyak orang memikirkan senaman perlu dilakukan dipadang yang luas, taman-taman rekreasi, Gymnasium dan sebagainya. Mereka ini adalah orang yang berfikiran sempit kerana kurangnya ilmu berkaitan dengan fitness. Lalu timbullah alasan yang sangat KUKUH untuk tidak melakukan sebarang aktiviti bagi menjaga penampilan dan kesihatan mereka. Untuk pengetahuan anda semua, tempat untuk senaman tidaklah begitu penting tetapi yang paling penting untuk menguruskan badan atau mengurangkan berat/lemak badan adalah PROGRAM/PLAN bagi diri dan motif seseorang itu. Tanpa program/plan yang baik dan sesuai, Gym atau peralatan gym yang termahal didunia pun tidak dapat membantu menyelesaikan masalah kegemukkan anda.

Disebabkan itulah anda memerlukan pakar dalam bidang ini membantu anda dengan menyediakan program/plan fitness mengikut jenis bentuk badan, keadaan persekitaran, lifestyle dan keadaan kesihatan anda. Bukan itu sahaja, malah telah menjadi kewajipan Personal Coach anda untuk memberi motivasi dan mengikuti perkembangan anda dari masa ke semasa selama anda didalam tempoh programnya. Tidak lupa juga DIET PLAN akan diberi dan dikawal oleh Personal Coach anda jika ianya termasuk dalam program yang anda bayar. Tetapi kosnya adalah sangat tinggi untuk mengambil Personal Coach secara offline atau di dunia nyata.

Dengan adanya Dothemikross Online Gym ini(cyber/dunia maya), kosnya tidaklah membebankan dan berbaloi dengan apa yang ditawarkan dan diajarkan oleh kami disini. Anda dapat menjimatkan kos, waktu, tenaga dan yang paling penting anda boleh melakukannya dirumah bersama keluarga tersayang. "Workout at home" adalah penyelesaian untuk masalah berat badan yang selama ini merunsingkan fikiran anda.

Kami dari Dothemikross hanya mampu membuka minda dan mata anda untuk berfikir sambil melihat cara terbaik, sihat dan selamat untuk menurunkan berat badan. Tetapi yang menjadi peneraju utama atau hakim untuk membuat keputusan adalah diri anda sendiri. Segalanya dihujung jari anda...!

DOTHEMIKROSS...YOU ARE NOT ALONE!
Copyright: RSHor And Dothemikross Team

1 comments:

m6hidrogen said...

patutla banyak pempuan skrg makin 'menaik'.byk btl produk 'menaik' skrg ni.

Post a Comment

Dance At Home With Ross Safina Hor. Burn Your Ugly Fat And Transform Your Body Now!

Do Not Forget To take Beautisleep And Protecur100 For Fast Results...
Music

Popular Posts - Must Read, Otherwise You Will Regret